Stylinginspo

Kommentera
Efter styling
 
 
Hej! 
Igår började jag styla ett radhus i Hässelby där en äldre dam bott. Idag fortsatte arbetet och imorgon slutförs det 👏🏼 
 
För ca 2 veckor sedan åkte jag dit på intag / konsultation vad de behövde rensa bort ( typ allt de skulle hinna) Sofforna fick stanna samt en säng och en rottingfåtölj som jag blev kär i 🙈😍 samt matbord och stolar. Allt annat behövde jag tillföra, för att nu binda ihop och skapa känsla i hemmet något mer modernt. 
 
 
Med snygga posters från sealoe som jag hämtade ut idag ska detta hem bli complete! 
 
En källare eller inredd nedervåning är ganska mörk och inretts som ett stort allrum men kommer bli perfekt bio rum för den som flyttar in 😉  
 
Imorgon  slutförs de sista och lite mer växter ska köpas in. 
 
Bjuder på lite bilder från idag... fler kommer senare 
 
 
Vardagsrum före styling, konsultation. Ovan ser ni efter:
 
 
 
Efter:
 
 
Före:
 
 
Efter:
 
 
 
Före styling:
 
 
Do you like my work ?