Nästa projekt- spegelvägg

En kommentar
Hej! 
 
Jag har varit lite dålig på uppdatering senaste ... tiden vara springer iväg känner jag. 
Mycket på jobb, hemnet och barnens skola/idrotter. 
 
Pappa är här hos oss igen och dags för nästa projekt ;) 
spegelvägg... Jag åkte till Ikea köpte Ikeas 30x30 speglar utan ram 4-pack 79kr "lots" behövde 10 paket för en vägg på 3,20 cm lång. 
 
Sedan smala trälister från Bauhaus som vi spraymplade svarta. 
 
Vi satte listerna om 4 st speglar så ramen blev 60x60 cm  
 Blev väldigt bra, väldigt nöjd 👏🏼 
 
Imorgon ska vi sätta en väggpanel under spegelväggen. Bauhaus panel: solliden. 
Ville ha bauhaus höga "rutiga" panel men blev tyvärr för hög i vårt hem.  
 
 
 
1 Elsa:

skriven

Hej!
Så himla snygg spegelvägg! Men hur fäste ni speglarna på väggen? Och hur fäste ni listerna på speglarna? Jag är så himla rädd för att speglarna ska trilla ner om man använder självhäftande tejp bara.
Hälsningar Elsa

Svar: Tack 🙌🏼 Min pappa som hjälpte med de tror han bara använde de som tillhörde hänga upp speglarna med de stöttar varandra med ... listerna tror ja han limmms upp på speglarna ...
Creativesjohome