Träning - hemma

Kommentera
idag fick vi ta tag i träningen ... hemma !
jag sa upp sats medlemskapet för ett tog sedan efter varit trogen medlem i 3 år. 
 
Jag har alltid hållt igång och tränat mycket under mina yngre år ;) fotbolls träningar 3 dagar i veckan och 1-2 matcher per helg, egen häst - varje dag och tävlade i hoppning. Gillst löpning- längre distanser. 
Men gym har aldrig riktigt varit mig grej men okej måste göra något. När både jag och min man studerade blev vi medlemmar på sats kunde träna tillsammans de var ju kul... och de fanns tid men tyvär man ska inte skylla de finns alltid tänker någon men de finns ej tid .. de går ej att prioritera nu heller då barnen vill hem efter en dag i skolan och middag måste göras nästintill direkt efter jobb och man har jobb mån-fre 8-15/16 hämta barnen + transport tider, laga mat osv sedan hel del stylingar EM/kväll + helger. 
 
Men min rygg tar stryck... får så ont i den när den ej stärks genom träning efter förlossningen med Oliver. Jaja okej magen börja säcka lite med efter alltid ha varit sådär fast och vältränad 🙈 Men än ganska Lungt lite får de va närmre 30 nu ju och fött två barn 🙈😅 tröstar jag mig själv nu kanske ? 🤣 
 
Men idag så träna jag hemma med hjälp av barnen ;) 
sprang upp och ner i trappan lite uppvärmning. Sedan tänkte jag ha en övning med ben och puls för sedan ha styrka för mage och rygg. 
 
Inga vikter hemma så vi tog hjälp av ett tyngre cykellås haha och en fotboll sedan fick barnen och några pinnar vara hinder att hoppa över 😁 Det gick bra jag blev svettig . Körde alla övningar 12x 3 varv. 
 
Film ser ni på min händelse - instagram - creativesjohome