Jag har en belastning..

Kommentera
Go kväll alla fina läsare. 
jag har två dagar kvar av julledigheten... Så idag gjordes mina fransar på bästa salongen Tattys i Vällingby sedan har barnen haft vänner över. 
Imorgon ska naglarna fixas 👏🏼 Och mysa massor med barnen innan jobb och verkligenheten börjar igen. 
 
Japp jag har en belastning... måste sjunga vid matlagningen 🙈🤣 så till och med sonen säger nej inte nu igen... ah nu sjunger du inte utan nynnar ... haha Gör ni med det?
 
 
igår gjorde jag ännu ett Diy av Ikeas lampor...  ska va till kommande styling men sitter i vår hall medan jag gjorde det. 
 
Jag åkte till Ikea för att köpa deras taklampa krusning som ser ut som ett moln , den stora för 148kr men då ser jag takupphäng med tre sladdar och min kreativa sida kommer fram köper upphänger och går bort köper mindre lampskärmar "Järva" i grå för att skapa en taklampa och sedan klär de hemma med avklippt spetsgardiner och grått sidenband- vips en mer romantisk unik taklampa 🙌🏼🌟👌🏼 
 
 
Livet att leva med någon som har adhd ... för det mesta helt fantastiskt som imorse ... Benjamin ställer en fråga som står på hans yoghurt "hur mycket vatten dricker en elefant dagligen" jag svarar 100 liter, Oliver säger då 101 liter. Benjamin säger men de är ju samma sak oliver. Nej säger oliver det är det faktiskt inte , det är 1 mer. Helt seriös är han 😂 Ja men faktiskt är det ju skillnad. Sådant som vi kan utrycka är typ lika eller liksom inte reflektera så mycket över eller dessutom tar förgivet men nej så är det inte för oliver, allt räknas! Fantastiskt 🙌🏼 
 
Nu tände jag vår öppnaspis till middagen.. japp då går brandlarmet  och Ganska rökigt på hela undervåningen 🙈