Diy lampskärm

Kommentera
Hej alla fina! 
Nyss hemkomna från Romme Alpin och vi är lite frusna sp ska strax bädda ner oss framför tv:en men innan dessa tänkte jag dela med mig av mitt senaste Diy. 
 
Jag har inte så mycket tid över till diy längre men jag älskar det och nu under jullovet fanns tid 🙌🏼 
 
Interiorbyjana dela en bild i sin händelse på instagram då hon shoppat kläder i en butik, direkt när jag såg lampskärmen kom min kreativa sida fram, SÅDAN LAMPSKÄRM SKA JAG GÖRA SJÄLV! Sedan visade sig att butiken gjort sina själv med ! 👏🏼
 
Jag gjorde om en golvlampa från ÖoB för ett tag sedan. Sprayade den guld sedan bytte ut lampskärmen till en ny skärm från Ikea. Och nu måste de sista sitta och blu liksom pricken över i:et - tyll med sidenband ! 
 
Tänkte att jag ska om göra lampskärmen från Ikea som jag har till min styling som taklampa men ville testa först och testade på vår golvlampa hemma som redan hade lampskärmen från Ikea ... kan säkert göras på andra lampskärmar har en till sak jag vill testa.. får se om de hinns med innan arbetet åter startar 10jan. 
 
Lampskärm Ikea 79kr 
tyll tygaffären 300cm brett och 45 långt ca 45kr 
svart mellanbrett sidenband 2 meter ca 60kr 
Så får du en snygg och unik lampskärm för totalt 184kr 👏🏼🌟