Before and after. WOW !

Kommentera
Hej ! 
 
Lördagen har bestått av kalas för båda killarna till deras klassvänner. Samma tid till och med poh! haha. Jag har stylat klart och huset fotograferas på tisdag! J har fått köra runt oss och varit taxichaufför, då vi bara har en bil just nu. 
 
Jag satsar alltid 100% på det jag gör men denna gång gick jag in 110% på denna utmanande styling. Inget nyreonverat eller charmig vindsvåning här inte.. ;) MEN DET GÅR ! 
 
Sjukt nöjd iallfall. Och så kul göra kunden nöjd och glad! 
 
En styling lite utöver det vanliga då jag även målade lite. Det är så skönt när man får 100% förtroende av kunden. 
 
Vad tycks ? 
 
 
EFTER :                                                                          FÖRE: 
  
 
EFTER:
 
 
FÖRE
 
 
EFTER:
 
 
FÖRE:
 
 
@creativesjohome