Jag+Vab inte = sant

Kommentera
Tjena!
Ja alltså jag och vaba är en utmaning. Haha. Inatt vakna Benjamin 01.50 "jag mår illa känns som jag ska kräka" jag: "in på toaletten!" 🙈😅
 
japp väl där kräker Benjamin en hel del.. vi två går upp lägger oss i hans säng.. nu är de väl kört för mig med tänker jag.  Är beredd att få vara uppe från och till hela natten. Men nej Benjamin sover hela natten sen. På morginen inte så pigg på äta men vid 12 får han i sig köttbullar och makaroner. 
 
Jaha vad gör jag då... tänker alltid oh ska passa på ligga o mysa, se film. Ikke ! 
Det liksom bara aldrig sker. Jag börjar pyssla runt u hemmet. Tvätta, plocka undan .. ja nu sätter vi upp gardiner i walkin closet när jag ändå har tid. Ja tid över nu Då? Ja då målar vi garderoben som är brun målar vi gammelrosa. ( ska ändå rivas när vi renoverar walk in closet) men tillsvidare va de bättre än de mörka bruna.
 
 
 
 
 
Ja, ni förstår ... på spa Yasuragi kröp de lite i kroppen... att bara slappna av inte mig grej, men behövs ibland o så skönt! 
 
Vi håller just nu på att leta efter företag som kan göra bra jobb och bra pris på glasväggar med spröjs som vi ska ha  på ovanvåningen så vi får ett gästrum! Fått in två offerter.. skiljer 10.000 mellan offerterna ... hmm.. inväntar en till offert.