Homestyling Vällingby

Kommentera
hej ! 
 
I onsdags fyllde jag 30 år 😱🤗 det blev jobb sedan Lungt firande med familjen på AG . 
 
Vi tänkte oss en 30 år fest i år på nybyggda altanen men blev klar lite sent och plötsligt kom både min barndomsvän , sen våra vänner från Malmö seDan min syster med familj hit sista veckorna av semestern så vi tänker oss nog vår 30 års fest nästa sommar här då vi måste vara ute i god tid med inbjudan då vänner, familj är lite utspridda 😉 
 
dagen efter hade jag en styling av en trea i Vällingby Centrum. Snabba puckar, skulle fotas på fredagen (dagen efter) väldigt rolig styla. En äldre man bott där som flyttat och jag fick äran att styla , den blev tom förutom en stor mega tavla Som de lämna kvar. 
 
Första visning till helgen. Förmedlas av emelie , jaime på husmanhagberg 🤩