Snygga hårsnoddar

Kommentera
tjolahopp! 
 
Nu tar jag helg i detta fantastiska vår väder. Nu till och med varma vindar ☀️ Love it! Ut med er ! Njut! 
 
Vill tipsa om snygga hårsnoddar jag sprang förbi på Ica , ja faktiskt Ica! 
sätta upp håret behöver man göra ibland och ibland ta bort snoddeN... men hur snyggt är det med tråkiga gummiband/hårsnoddar runt armen som oftast dessutom blivit för uttöjda 🙈 Vet att det finns snygga design hårsnoddar Men sprang förbi ett par söta billiga och faktiskt bra gummiband/snoddar! 
 
alla hår snoddar är inte så bra och jag har ganska tjockt hår men dessa håller håret bra! 
 
Checka in : 
 
 
Vet faktiskt inte vad snoddarna kostade jag bara tog de hade lite för bråttom men vågar säga att de kostade under 100lappen iallfall! 
 
 
Nu ska jag njuta lite i solen sedan ikväll blir det första discot för yngsta sonen innan jag och mannen ska iväg på fest ✨🥂🍾💃🏼 
 
önskar er en fantastisk fredag!