Styling

2 kommentarer
Tja!
nu är det dags att skriva igen... förlåt hinner inte med bloggen såväl som jag hade velat. 
 
Det är mycket jobb, både som lärare och inredare. Däremellan ta hand om barnen/familjen ;)
 
haft väldigt mycket styling nu, väldigt roligt. Känner dock  att min kropp skulle behöva sig en omgång massage ! 
 
 
Innan jag och barnen tog oss ner till Malmö i fredags så hann jag med en styling, en tvåa i Hässelby nyproduktion av ikanobostad. Tänkte bjuda på bilder från den stylingen. 
 
Vi åker hem på tisdag eftermiddag och därefter väntas en nu lägenhet som ska stylas.
 
have a nice monday! 
 
 
1 EVELINA:

skriven

Kan tro att det är fullt upp med två jobb och familj, inte lätt att hinna med allt, hoppas du kan boka in den där massagen snart, behövs säkert!

Jättefin styling, och snygga bilder! Särskilt häftigt med de blå stolarna i köket, det känns fräscht och lite annorlunda :)

Svar: Tack fina 💖 Ja jag får ta mig tid för lite massage när jag är hemma igen :)
Creativesjohome

2 Josefin:

skriven

Men så snyggt! :)

Svar: Tack 🙏🏼😃
Creativesjohome