Love it! Måste ha saker att se fram emot!

Kommentera
Jag tror alla mår lite sådär extra bra och får extra glädje och energi genom att ha något att se fram emot! Eller vad säger ni? 
 
 
Mina tankar snurrar... jaha vad sa vi hitta på efter bröllopet.. så mycket tid och fix det gått åt för att planera bröllopet och sedan är allt över på en dag! Vad ska vi göra med all den tid vi får över?
haha. Tankarna snurrar så samtidigt som jag vet att det inte kommer bli tid över sen för vi hittar alltid något att sysselsätta oss med i denna familj. 
 
 
Just nu har vi väldigt mycket att se fram emot... men lite dåligt samvete mot barnen får mitt mammahjärta. Men samtidigt barnen är väldigt glada och engagerade i vårt bröllop och även vårt nya inredningsföretag ;) 
 
Först:
 
Inreda "mitt" första hus, som dessutom är topprenoverat! 
Bröllopsdag !
Bröllopsresa Mallorca-Palmas ! 
Sommarlov med familjen. Kanske någon båttripp eller en tripp till Malmö, kålmorden med barnen. 
 
Senare förväntningar/önskemål: 
 
Till hösten/vintern hoppas jag på en resa med familjen. 
 
Hoppas att mitt företag Oliben AB växer och att jag bygger upp ett större kontaktnät... 
 
En annan sak. 
Man blir blind på priser när man planerar bröllop... Till en början är allt väldigt dyrt... ju längre tiden går så känns de som att äsch ja med 3000 de är billigt, äsch ja med de va inte så farligt samtidigt som man reflekterar att hade de varit får några månader sedan hade vi tyckte de va dyrt ... ;)  Vi hade en budget... men vi har gått över... lagt till och lagt till. Men samtidigt: vi kan och  man gifter sig en gång  hehe ! 
 
Samma sak gällande när vi skulle köpa första lägenheten i stockholm... OJ vad dyrt.... då köpte vi för under 2milj.... idag tittar vi på 6 + milj som ingeting.... crazey! 
 
Men de är väl så... man infinner sig i det, man vänjer sig... 
 
Farligt!