Styling innan semester på Mallis

Kommentera
Idag ringde klockan "tidigt" för att vara semester  08.30
 Dags för styling ! Lika kul varje gång. Denna gång lite längre hemifrån ;) 
 
Använder mig av deras saker i lägenheten tillsammns med mina. Blev väldigt nöjd med resultatet. Extra kul och härligt när ens kunder förstår innebörden och vikten av vad styling gör inför en försäljning och vill samarbeta för att nå bästa möjliga resultat. 
 
När jag sedan återvände hemmåt insåg jag vilken varm och fantastisk dag det var ! haha. 
Ut i solen 20 min hemma och vilade. Sedan drog vi i familjen iväg idag igen och fiskade (jag solade lite) vi var ensamma på en klippa och en trädgård med massor av bord och bänkar. Jag åkte iväg köpte dit middag och vi åt till solnedgången därefter fick vi faktsikt 4 fiskar !! En abborre och tre mörtar. Vi tog hem de och tillagade endast aborren. 
 NI skulle sett oss när vi fick fisk hahahha... ingen ville röra den, eller ta av kroken och vi var så glada samtidigt som vi skrek för de va så läskigt  HAHA.  Nybörjare! När fisken väl var död kunde tydligen J ta i den och skära/ rensa den.  ( det äckligaste enligt mig) 
 
 
på lördag åker jag och barnen ner till Mallorca med vänner innan J anländer till oss <3 
 
Bjuder på lite före och efter bilder från dagens styling! 
 
 
 
VARDAGSRUM FÖRE:
 
 
 
SOVRUM 1 FÖRE:
 
 
EFTER:
 
UTEPLATS FÖRE:
 
EFTER: