Dont look back. Welcome 2017!

Kommentera
 
Året 2017 börjar bra med mycket träning... hoppas det håller i sig även när arbetet tar fart. Tänkte beställa lite nya träningskläder som ger en extra inpsiration till att träna!
 
Inredning brinner jag minst lika mycket för än om inte mer så det kommer min instagram präglas av. Jag hoppas att året utmanar mig och man kanske kan få börja göra något mer seriöst och större inom inredning och att min instagram konto fortsätter att växa. Jag startade på ca 60 stycken följare som bestod av vänner och familj och nu är vi uppe i 280 följare.... Häftigt och tacksam att så många gillar mina bilder och inspireras av det jag lägger upp. Försöker lägga upp från vårt hem och vardag om/på inredning men även några andra inspirerande bilder från andra konto! Love to you all!
 
6 månader har gått sedan jag tog examen och arbetat som förskolläare och trivs bra med det men väldigt tungt periodvis. You now... Men hoppas med på utveckling inom yrket detta året och väntan på att nya chefen ska börja. Får nog ta ett år till för att utvecklas och komma in i det på riktigt sedan vill jag vidare i position eller liknande och utmanas på riktigt. 
 
Kylan har nu nått stockholm och denna långhelg startade med sovmorgon, frukost och träningspass på Sats. Nu är vi hemma inne värmer oss, myser och ska senare ikväll testa laga pulled pork för första gången! Spännande. 
 
 
Önskar er en fortsatt mysig långhelg <3 
 
Glöm inte följ mina Diy, tips på mitt instagram konto: Creativesjohome