my second real homestyling!

En kommentar
tjolahopp! 
 
Min andra homestyling kom tätt intill första... vilket innebar att jag behövde köpa en del... ;) 
Men så kul ! gjort en del små homestylings tidigare men dessa två har mer varit fullständiga. KUL!
 
Denna var med en väldigt hjälpsam och tacksam kund. 
Först lite homekonsultation i form av målning och fräsha till golv i hall och kök. 
 
 
Sedan utförde jag min homestyling inför försäljningen.  Vad tycker ni?
 
Och ja lägenheten såldes till och med en vecka tidigare än vad visningen var tänkt. Kanske med för att det var den bästa mäklaren som sålde lägenheten ... Jaime Markenbjörk från Husman Hagberg! ;) 
 
Här bjuder jag på trevliga före och efter bilder! 
Before and after !
 
Sovrum before
Sovrum after
 

Vardsgarum before !
Livingroom After !
 
Toalett Before
Toalett After:
 
Kök innan konsulationen...
 
Efter konsultationen
 
 
 
 
 
 
 
1 Anonym:

skriven

Vad bra det blev!

Svar: tack :D
Creativesjohome