¨Diy tips !

2 kommentarer
Hej. 
Efter renoveringen av vår tvättstuga blev det små bitar kvar av tapeten från Svenskttenn. Då passade jag på att klä vår byrå med de rest tapetbitarna. En rå, enkel och billig byrå från ikea kan piffas till och kännas exklusivare genom små enkla knep. 
 
 
Pryder nu fint i hallen. 
 
 
Min första variant jag gjorde såg ut såhär, som står i sonens rum nu. 
 
 
1 Tess:

skriven

Gjorde detsamma för några år sedan :-) Blev ett fint lyft för en barndomsbyrå som jag hade kvar :-D

2 Izabell:

skriven

Hej! Jättefin blogg med inspirerande bilder! Dock har jag ett önskemål, och det är att du lägger in dina inlägg i kategorierna som du har. "DIY" "Inredning" osv. Underlättar för oss läsare som vill hitta dina tips och ideer lättare! Tack på förhand.

Svar: Hej. Tack! Tack för feedback inte så haj på detaa med att blogga inte ens tänkt på att man kan lägga de i kategorier ska absolut se över det och fixa ! 🙌🏼✨💖
Creativesjohome