världens bästa!

Kommentera
Go Kväll ! 

En del inlägg har kommit om vår son med ADHD och vardagen med att leva med det för oss i familjen. 
Det skriver jag om för att dela med mig, kanske andra med om liknande eller inte alls och behöver kunskap/erfrenhet hur det kan vara.
 
Men mitt i allt detta vill jag nu även säga hur FANTASTISKT DET ÄR... att ha två söner! 
Vår yngsta har som sagt ADHD... men våra söner hänger med på ALLT. 
Restaurangbesök, möten, stylingar och mammas (mina) fransar och naglar ! haha. Ibland blir det ett  "inte nu igen", NEEEJ" men oftast går det faktiskt alldeles utmärkt.  Det tar två timmar att fixa fransar, två timmar naglar!
 
Idag fixade jag naglarna och de båda sitter där, turas om med ipad, har lite tilltug och dricka. De skrattar, de spelar och de samtalar med varandra! 
 
Helt fantastiskt duktiga, snälla och skötsamma.... och är det svårt för dig eller ditt barn då är det ännu svårare för ett barn med adhd... men han grejar det, för han har med väldens bästa storebror som vet hur han ska få sin lillebror glad, skratta (han vet dock med hur man ska bråka med honom) haha men inte idag!
 
Idag kämpade Benjamin med att underhålla Oliver med deras speciella humor.. humor som deras far, Hahaha.
 
Älskar dem mest på denna jord!