Köks inspo!

Kommentera
Hej. Vill bjuda er på lite mer av mina kökstankar 
har ändrat mig lite påvägen med
färgval och lär säkert göra de fler gånger då vår käka renovering dröjer lite, annat som kommer före. 
 
Från mellangrå med vit marmor till mörkblått kök. Med en liten ändring nu står jag fast vid mörkblått kök men tänkte få in lite träslag! 
 
Jag älskar de grå och älskar beige kök jag sett men jag fungerar lite så att jag vill gärna inte ha De som "alla" eller många andra har. Vill ha min nisch. 
 
mörkblå köksskåp, luckor. Mässing kran och knoppar. Svart fläckt och kyl/frys med svart marmor bänkskiva eventuellt en beige spräcklig marmor skiva. På framsidan av köksön ett ljust rått träslag som bryter av de mörka. 
 
Ungefär såhär i denna still som träslaget på framsidan av köksön till de andra bilden - mörkblått kök.