Funderingar

Kommentera
hej! 
 
Det var ett tag sedan jag skrev.., och jag vet om något ska växa instagram som blogg så är en faktor att hålla sig aktiv och uppdatera. Men jag har funderat... min instagram kanske är för ”liten” för att driva blogg med? vem läser bloggen? Är det samma målgrupp som på min insta eller andra med? Hm.. man lägger ner en del tid och driver min instagram främst i företagssyfte med inslag från mig och min vardag. Men samtidigt är det skönt skriva av sig ibland så kanske ska skita i att se bloggen som ännu en del av insta och mitt företag- jag skriver och när jag får tid och ni läser om ni är intresserade ... hmm.
 
nu har det hänt lite saker sedan sist.. en del stylingar har det blivit under semestern. Snart börjar jag delvis igen som lärare. Varit nere i Malmö på begravning. Annars har vi haft en fantastisk skön sommar hemma och byggt altan. 
 
Mer om det i senare inlägg ❤️