Vem bor här

Kommentera
hej. 
 
Nyss kollat på ett avsnitt av "vem bor här" ( avtorkat) från Malmö. 
så kul , svårt gissa vem som bor var😅 fina hem på så olika vis 
 
Förra våren/Sommaren blev jag kontaktad av en tjej från programmet va instgram... hon ville gärna att jag skulle söka till pogrammet efter att ha sett min insta. 🙏🏼 
 
Nja hmm.. tänkte jag men okej söka kan jag alltid göra speciellt när någon annan uppmanar en och gillar något man gör/har - ens hem. 
 
Bör jag söker står de "ditt drömhem" 
hmm nja vi bodde kanske i vårt drömhem men vi hade faktiskt förvandlat de gamla radhuset väldigt bra och mycket själv- Diy till budgetpris. 
 
 
Jag blev kontaktad efter att jag fyllt i ett formulär. De bad min videofilma hemmet o om mig. Gjorde skickade in de ville sedan komma hem fota hemmet och träffa mig. De fick vi till, skoj och trevligt. Fråga om jag kan liksom "spela med" och om jag var tävlingsmänniska med mera ☺️🌟 
 
men allt gick så snabbt ..  vi var i sälj tankar men inget oseriöst .. vi köpte ett hus på en adress vi alltid velat bo på en av hässelbys finaste adresser med sjöutsikt de var till ett väldigt bra pris men fortfarande mycket pengar så köpte först inte för att bo här själv utan
sälja vidare men vi sa äsch vi testar lägga ut vårt radhus... så ser vi hur mkt vi får. 
 
smack sa det och det såldes så snabbt så jag inte ens hann med och till välidgt bra pris. 
 
Fick lite ångest efter ... shit vi har sålt! Barnen trivdes så bra, vi med men vi ville ha större och fristående hus. 
 
 
jaha.. när det var klart var hag tvungen kontaktq SVT: "jag kan inte vara med, vi har sålt och kommer flyta förste sept och inspelningen skulle vara oktober... åh det sved... var en kul grej, utmaning o uppskattning att vara med Mwn även kanske en putt framåt i mitt yrke som inredare / homestyling företaget 🙌🏼👏🏼 
 
Jag hoppas fler chanser kommer för nu har vi faktiskt köpt ett hus på adressen vi alltid velat ha och håller på förvandla till vårt drömhus 😉💖