Förändring

2 kommentarer
 
hej ! 
jag kände nu att det var dags att förändra ... trött på mitt långa raka slitna hår fast jag även gilla de... 🙈😅
 
nej nu testar vi parmenenta ...  ringde runt kolla lite frisörer. De kändes som de blev lika chockade alla men de sa inget .. tjej med långt hår .. ”brukar va äldre danar med kort hår som kommer in vill permenenta Håret ” ”känns 70,80 tal 🙈” 
 
bara några av mina fördomar... 
 
inga pudelloclar vill jag ha. Hittade en bild med större lockar. Men nej så stora blir de inte gjorde frisören klart för mig. Men vi tog de största spolarna som fanns. 
 
Men alltså borde Man inte kunna göra stora med samma medel men med andra spolar !? I min värld borde man kunna det 😄
 
men jag blev hyfsat nöjd .,, fick volym i håret inga pudel små lockat men hade nog ändå önskat de liite mer krulligg än vad det blev 🙈
men kanske de blev mindre krull för hon fick föna lite hastigt ...
de kanske Kommer mer
sen när jag dushar och håret blir
blött på nytt ...
 we will see.
 
 
om 3 dagar åker vi till Paris - disney world. Barnen ser fram emot Disney och jag staden Paris 😍😉
 
my New look 👇🏼 
 
 
 
Nya kläder hel dress blus och byxor från clubxprs 👌🏼👏🏼👌🏼👏🏼
 
 
 
1 Angelica Wåhlin:

skriven

Tycker det blev jättefint! Även om jag precis som du tycker att det borde kunnat gå att få lite lockigare/krulligare :)

2 Angelica Wåhlin:

skriven

Tycker det blev jättefint! Även om jag precis som du tycker att det borde kunnat gå att få lite lockigare/krulligare :)