Check This makeover stagning 👏🏼

Kommentera
Hellool
 
nu är det dags att skriva lite igen 😄
varit fullt ös. 
 
Senate stagning hos kunder i Kista. De behöver konsultation och hjälp med detaljerna och små piff inför deras försäljning. 
 
Yes ..åker dit. De har många byråer , skrivbord i varje rum. Ta bort lite , rensa. Jag tillför kuddar, matta plädar, blommor små piff, tavlor. Gardiner vill jag men nej de vill ej göra hål se fanns inga hål när de flyttade in så vill ej göra nu när de ska sälja. För dem var det viktigt ha de rent och cleant. Det är bara att acceptera och köra På efter deras önskemål och mina tips Och kunskaPer. I deras sovrum däremot frågade jag igen om gardin och de övervägde och Sedan var det okej där ;) 
 
en utmaning är det alltid att inreda med mestadels kundens  möbler och bara tillföra. Sedan en utmaning var dem pratade engelska.. satte en på prov ! Och Sesan var dem asiater som har sin smak och kultur. Mwn tyckte det gick toppen , de blev nöjda och jag blev nöjd 👏🏼
 
Vilken makeover det blev med små medel!
 
Before 
After