what a weekend

Kommentera
Hej!
 
Min pappa och J:s pappa alltså barnens morfar och farfar har sovit hos oss i en vecka då de jobbar i Södertälje för tilfälligt. Lyx enligt oss farmför allt barnen då vi normalt sett bor 60mil från släktningar och träffar varandra inte alltför ofta. 
 
Det har ju äen varit bra att ha dem här denna vecka då jag fått in 2 stylingar och de stannar till mitten av denna veckan och då har jag bokat in lite till mig själv på salongen efter allt slit ;) I helgen har vi börjat måla runt våra fönster här hemma och såklat flyger mina naglar av till höger och vänster av alla kemikalier. 
Akryl och färg likamed dålig kombination ;) 
 
I fredags var jag och J samt våra pappor på Wallmans sedan i lördags eftermiddag var vi på Solvalla och sedan Riche på kvällen med barnen då vi passade på att fira Oliver lite med farfar och morfar då O fyller 6 år på onsdag! Shit vart tog tiden vägen!  Snart är vi inga småbarns föräldrar längre ;) På Solvalla ringde även en som ville ha styling hjälp då en tidigare kund jag stylat till tipsade om mig.... Det är första gången jag fått tacka nej då alla mina styling möbler är ute på stylingar och då har jag nu ändå byggt upp företaget och har saker för flera objekt. Just nu stylas det ett hus på 150kvm med 5 sovrum, ett vardagsrum, kök, walkincloset 2 badrum 1 toalett/tvättstuga samt en lägenhet 2:a och en 4:a  och i slutet av kommande vecka även en 1:a, därav kunde jag inte ta ett objekt till just nu och de behövde styling omgående och kunde inte vänta 2-3 veckor. 
 
Lägger alltid ner hela min själ och tänkt ut sti, möbel-, färgkombinationer i förväg för mina stylingar ändå finns det oftast 1-2 rum jag alltid blir lite extra nöjd med i mina stylingar. 
 
Vilken är er favorit? 
 
Min favoriter från Carl Barks väg ( nu på hemnet) 
 
 
 
 
 
 
 
Mina favoriter från Maltesholmsvägem 190 ( nu på hemnet) 
 
 
 
 
(kankse inte ens favorit men värd vara med väldigt nöjd hur jag lyckades piffa till ett gammalt, trist badrum med små detaljer ) 
 
 
 
Mina favoriter från Fjällnäsgatan vällingby, ( soon on hemnet.se )