What a week!

Kommentera
 Sista veckan med utvecklingssamtal på jobb.  måndags efter jobb var de möte hos Bup med sonen. 
Tisdag jobb sedan Bup sedan stylade jag en trea i vällingby. Första flytta styling från en lägenhet med tre trappor upp och tog de till lägenheten som skulle stylas även tre trappor upp... de va ett bra träningspass 😅 Sedan avslutades kvällen med middag ute på gnarly vid 20.00. 
 
I torsdags jobba jag 7.30-19.00 sedan köpte jag halloween kläder Till barnen då de hade det i skolan idag. 
J åkte till Frankrike en resa han vann genom jobbet , torsdags morgon kl 05.00 min klocka ringde 05.30 men jag är så lätt väckt så inte så att jag somna om från 05.00 till 05.30 så torsdagen blev väldigt lång dag.
 
fredag ringde klockan tidigt då jag ska lämna barnen på skolan först ( brukar hämta och J lämna) 
 
 
Det är så kul men känner mig ganska slut nu. Helgen är lugn och B har innebandy turnering på söndag. Ska bli kul se grabbarna spela sin först turnering nu efter ett tag turneringsuppehåll.
 
nu myser jag och barnen med frukt och popcorn och ser idol. Barnen har gett sig själv godis/ socker förbud så vi kämpar på med det hehe Oliver som är godisvrak de var hans förslag. Men är okej äta godis på kalas och julafton ;) 
 
Har soffbords dilemma mer om de i nästa inlägg . 
Have a nice weekend.