Homestyling Vittangigatan

Kommentera
I torsdags var det dags för ännu en styling... wiie! SÅ kul! 
 
Det var lite oväntad då ja samlat in allt nu för att styla mitt första hus strax... ett spännande uppdrag. Men så kom denna styling som ringde på onsdgen och behövde styling på tosdagen! Yes  wi fix it ! ;) 
 
Snabba puckar! 
 
Men nöjd blev jag. 
 
Älskar hur färgklickarna sticker ut i vardagsrummet .. som jag hade tänkt då jag fick en video av säljaren på lägenheten då jag inte ens hann besöka den innan styling. Då tänkte jag den är vit, grå och ljus då var tanken att ha en marinblå soffa och bryta av med somrigkudde och gul svensktennkudde samt blå matstolar och gröna växter! 
 
Nedan följer bildspel av stylingen. Före och efter bilder. I JUST LOVE THE WALK IN CLOSET . WOW 
 
 
 
Before: 
 
AFTER: 
 
Livingroom: