Nya Sidobord ! New sidetable !

Kommentera
Jag har lyckats vänta och äntligen fanns det i lager igen och igår hämtade jag ut paketet! Så fint. 
Sedan såklart hittade jag i helgen ett snyggt sidebord/brickbord från Åhlens med dessutom 20% medlemsrabatt helgen ut... så då klickade jag hem det bordet som jag hämtade ut idag. 
 
Väldigt väldigt nöjd med båda borden. Hämtade även ut nya taklampan från Sleepo.se av märket "globen" med samma mässingsmönster som bordet. 
 
Nu börjar hemmet ta form som jag vill. 
 
Förrutom att vårt gästrum agerar just nu förråd för mina stylingmöbler...  Det får va så en tid framöver. Om jag står ut... ! ;) Måste buffra upp lite till. Någon mer skänk, grön växt.
 
Pino sidobord från My-furniture
 
Brickbordet från Åhlens ! 
 
 
 
 
 
Creativesjohome på Instagram !