så jävla bra !

Kommentera
Hej. varnar för lite skryt inlägg ;)  tänkt på detta ett tag men inte blivit av att skriva om det... men nu så. (kanske tar tag i detta nu och skriver för jag är lite nojjiig ska flyga på söndag (18/6) och är väldigt flygrädd) HAHa 
 
Men så jävla grymma vi är! Familjen Sjöholm/ Markenbjörk ! Bang Boom säger jag!
 
Unga föräldrar, skaffat  utbildning  ( pluggade med två små barn!) Har  två världens goaste och smartase pojkar som ställer upp för oss och har sett fram så mycket till vårt bröllop. Vi flyttade till Stockholm för 7 år sedan (kände ingen här) och vi började plugga här båda två efter att ha klättrat oss upp från andra handsl ägenhet- en tvåa till ett nybyggt radhus och sedan började vi studera med våra två små söner. Vi pusslade och löste problem, lämning och hämtningar och höll oss friska ;) Det bästa att plugga när barnen var yngre! Då fick man diciplin och rutiner man var tvungen vara effektiv medan de gick på förskolan 9-15 / 16 man kunde ha lyxen att ha sina barn lediga mitt i veckan ! 
 
Vi klarade oss igenom och här står vi idag.. ett eget hus, varsitt jobb plus nystartat aktiebolag inom heminredning och homstyling. Två friska energirika och kärleksfulla pojkar som växer så de knakar. Två skolbarn snart! :D <3 
 
Har fått vårt drömbröllop som vi väntat länge på då vi vet att det kommer kosta.. och ja det blev en bit över budgeten med som var tänkt :D haha ! så de ska vara. 
 
Vi letar ett större hus som vi kan renovera som vi exakt vill ha det- lyx. 
 
ÄLskar mina pojkar oerhört och när de säger till en innan läggning "jag älskar dig mamma"  Det är så vacket så kärleksfullt, De är "stora" nu men ändå alltid mina små bebisar ;) 
 
SÅ kul följa med på  B och O:s resa ... de växer de utvecklas - så fantastiskt! Hoppas de fortsätter vara sådana här fina kompisar, barn och brödrar! Vi kämpar, vi jobbar på det  <3 
 
Ger fan så mycket creed till oss som kämpat och här står vi idag med allt det vi önskat oss och lite till <3 
Mitt budskap till er: KÄMPA KÄMPA och KÄMPA ännu en gång, Dröm stort och förverkliga det! 
 
Love you J, B och O