Mitt favorit rum att styla...

Kommentera
GOkväll!
Hoppas ni haft en fin och bra dag på Sveriges Nationaldag! 
 
 
Tänkte berätta hur jag tänker och vad som är mitt absolut favorit rum att styla. 
 
När jag stylar brukar jag alltid börja med vardagsrummet i den mån det går. Oftast bestämmer jag stilen efter vardgsrummet med färgval, soffa och matta och sätter känslan där och resten av huset/lägenheten. 
 
Vardagsrummet är även mitt favoritrum att inreda... det känns som ens vardagsrum är liksom "Husets hjärta"  och det centrala rummet i många lägenheter/hus. 
 
idag stylade jag en tvåa och det blir den sista stylingen nu innan Bröllopet. Bröllopet äger rum om 12 dagar och det kommer gå så snabbt. Vi måste "sy" ihop det sista och få klart allt. Så tänkte sätta mig lite med det nu. 
 
Ha en underbar kväll alla fina. 
 
Bjuder på lite olika bilder från vardagsrum jag har stylat... Enjoy ;)