tapeter till nya huset

Kommentera
Japp, vi har köpt nytt hus och flyttar om 6 veckor :O 
Inte börjat packa, på lördag drar vi till Mallorcs i 9 dagar sedan börjar jag på nytt jobb och en flytt kommande på de.. Guud hur ska vi hinna. haha.  Dessutom ska hela huset renoveras.... lite i taget men mitt tålamod är inte stort på den fronten vill ha saker gjorda snabbt !
 
Nu checkar jag runt på lite tapeter till barnens rum / fondvägg ska de få... blir inte så mkt mer av de i resten av hemmet. Äldre sonen ska få svensktten svarta elefanter. De har snevägg på rummen så blir ena långsidan längst ner under sneväggen då som får tapet så inte så mycket resten av rummet vitt. 
 
 
Yngsta sonen kan vi/ jag inte bestämma mig för vilken tapet. Har tre jag gillar från Ellos.se 
Hjälp mig gärna, vilken gillar / tror ni på ? Samma sak där ena långsidan av rummet en kortvägg nedanför snetaket. Han har en beige rutig hästensäng som de ska matcha med och tänker att resten av inredningen med ska va ljus och resten av väggarna i vitt. 
 
Vilken ?