Helgen som gått- lite smått och gott: inredning, bandy och bröllop.

En kommentar
 
Hade lite AW med kollegorna i fredags och innan hade jag köpt gardinhållare från Indiska... Men att det skulle vara så svårt för mig att sätta dit dem... HAHA... tog hjälp av kollega 1, 2, 3, 4 den 5:e kollegan gick fram och satte dit dem direkt på ett försök... JAHAPP det var det.. HAHA hur kass får man vara hahahah. Det så lätt ut när jag köpte och ja det var ju med väldigt lätt för henne! 
 
 
Helgen bestod av bandytunering och träning hela lördagen! förtsa blev förlust (benjamins första av 3 tuneringar) andra matchen vinst och tredje matchen oavgjord i sista sekund gör andra laget 1-1, killarna var helt slut eftersom de endast hade 1 avbytare som dessutom var sjuk under hela tuneringen. Bra kämpat! 
 
På torsdag ska vi på möte angående bröllopstårtan ! Wiiie - spännande! 
uppdatering om det kommer senare. 
Bjuder på en bruklänning jag testat en av mina favoriter... så underbar var den. Från stockholms brud och fest! Great service! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Iza:

skriven

Vacker klänning! Det jag kan se :)