Wedding cake!

Kommentera
Hej! 
 
Det var ett tag sedan jag skrev... varit mycket här hemma och runtomkring. 
Gäster, homestyling, jobb och familjen...
 
Bröllops snacket har inte riktigt varit det hetaste nu... det har varit så skönt att varit ute i god tid och prata och ta tag i det när man verkligen känner för det... men nu är det väl dags att ta tag i det och lägga i en växel till då det "bara" är 4 månader kvar !! :O :D Galet snabbt har det gått :D 
 
Mailade nyss konditoriet angånede hur vi vill ha vår bröllopstårta. Vi har pratat med de, haft möte och nu mailat när vi väl kommit fram hur vi vill ha det. 
 
Det har inte varit så lätt. Då ingen av oss är jätteglad i tårta, Jaime mer choklad och jag mer sött typ vanlij, jordgubb, socker... haha... eftersom tårta ändå inte så gott för mig så vill jag heller ha snygg design men givetvis vill man att det ska smaka gott för gästerna. Så vi har fått god och bra hjälp från Pallas konditori i vällingby om vad som kan passa bra tillsamman och ja vi lyssnade och tog till oss och följde väl råden till viss del... Vi är inte så bra på vad fungerar ihop, vad är bra att ha/använda sig av för att de ska med smaka bra och hålla sig till de ska börja ätas osv. 
 
vi kör vår variant på bröllopstårta... det är vad jag kan avslöja... men inte merän så eftersom tårta ändå lite suprise moment och jag vet att några som kommer på bröllopet läser min blogg kan jag inte avslöja mer ;) 
 
 
Vi ha dock sökt inspiration från google på bröllopstårtor och delger några som föll oss i smaken här..