Skidor! YEAH... Vigselringar Beställda!

Kommentera
Tjolahopp! 
 
Äntligen... ringarna beställda! Inte så att vi har/hade brottom men så skönt att kunna checka av ännu en sak på "listan". En lista vi inte har. Japp som de flesta vet ... är vi sjukt spontana. Jag var nog inte direkt så spontan va mig innan jag träffade Jaime. Jaime är väldigt spontan så nu har vi väl hamnar någonstans där mittemellan... ;) 
 
Påtal om spontan så åkte vi på  en mini spontan skidsemester i helgen. Fredag middag vid 14 tiden bokade vi hotell... enda rummet som fanns kvar på hotellet. De fanns 2 rum kvar i Borlänge nära RommeAlpin... Sedan bokade vi hela paketet med skipass och utrustning... Jaime va hemma strax efter 18.00 och då satt vi oss i bilen och körde mot dalarna ! Första gången för familjen att åka... andra gången för mig och Jaime och första för barnen. Det gick bra. Alla gilla det och vi fick mersmak av skidlivet ;) Extra roligt då vi spontant och oväntat träffade våra vänner där ( barnen har gått på samma förskola tillsammans). Så roligt! 
 
 
 
Tillbaka till ringarna och spontanitet ;) 
 
Jag hade ju snöat in mig på en modell och hållt fast vid den ganska länge... testat ringar vid 2 tillfällen tidigare i flera olika butiker. Vi uppskattade Hallbergs väldigt mycket och där fanns min favorit fastän de var väldigt lika utbud i alla butiker. Plötsligt nu tredje tillfället så nope då valde jag en helt annan ring och modell :D haha Men det känns bra! 
 
Bjuder  på några bilder på ringar jag testat ... plus många fler ;) 
 
 
Vilken är er favorit?
 
Fått goda råd av min bästa vän, brudtärna... exempelvis... testa ringarna och ta med en handske så att den sitter bra under vantar med ;) 
 
Vi kommer köra på varsin ring... inte två. Det känns bra! 
 
 
Snart heter jag inte Sjöholm längre utan Markenbjörk... .AHHH  galet! Jag har alltis sagt o vetat att ja ska byta efternamn när jag gifter mig och ta mannens... men nu närmar de sig, det känns bra men ändå skumt att inte heta Sjöholm längre som man alltid gjort och som blivit en del av ens identiet! 
 
<3 Love to you all <3