Homestyling. Lägenhet med uthyrningsdel.

Kommentera
Min första styling som jag gjorde "ordentligt" eller vad ska man säga ... mer fullständig med fullt möblemang. Tidigare varit lite växter detaljer och tavlor. 
 
Väldigt roligt. 
 
Vad tycks? 
 
Före-och efterbilder:
 
 
Detta rum är numera uthyrningsdelen... Bild från tidigare ägare/försäljning. 
 
Efter min styling:
 
 
Tidigare var detta en hall, sedan sattes ett kök in av nuvarande ägare för att bli uthyrningsdel. 
Jag satte marmordekorplast över den bruna gamla dörren in till WC eftersom dörren kom mitt mellan köket. 
 
 
Större lägenheten har större entré, badrum, kök vardagsrum med avskiljnings vägg med förvaring på ena sidan och plats för säng. 
 
Såhär såg det ut tidigare:
 
Såhär såg det ut när jag stog över för att styla: 
 
Med min styling:
 
 
 
 
Balkong före och efter styling: