Sunday!

Kommentera
Sunday but rainyday... men nu verkar solen spricka fram genom molnen.. Efter regn kommer solsken ;) 
 
Helgen har gått i lugnets spår, Skönt! 
 
Packningen av vårt hem har börjat. 
I fredag började jag på mitt nya jobb!  Planeringsdag även på måndag men då hela vägen ut till saltsjöbaden! På tisdag är jag ledig med barnen och ska då passa på fixa mina ögonfransar och hämta hem styling från ett hus. 
 
På onsdag börjar mitt arbete på riktigt då barnen kommer till skolan, Oliver börjar skolan 6års ! Galet nu har vi två skolbarn och de har varit fokus på att shit Oliver börjar skolan men det betyder även att Benjamin börjar 2:an !! WOW! 
Benjamin sa heromdagen, ja när jag börjar tvåan får jag två läxor och sen i trean tre läxor.... Haha... det kankse stämmer nu till en början men ju högre upp man kommer i åk. så tror jag det spricker ;) 
 
Så dessa två-tre kommande veckorna efter semester är det lite lugnt med styling för min del för att det går mycket åt barnens skola i början med bland annat inskolning sedan ska jag komma in i mitt nya jobb och kakan på det en flytt från ett hus till ett annat som behövs totalrenoveras. 
 
Sedan är det bestämt att Utredning för Oliver ska startas... 
SÅ  JA,  vi har fullt upp ;)  Men hoppas ju ändå att stylingprojekten fortsätter och att mitt bolag växer! 
 
Nu har Oliver en kompis över och Benjamin över hos grannen. Jag har fångat inspirtion på nätet under förmiddagen och även besällt nya sängkläder, sängkappa från jotex! Lovely. 
 
Har hittat en dagbädd som jag föll pladask för från Chillli som kommer passa snyggt uppe i vårt allrum. Och vill ha en golvlampa från Mio som jag vill göra ett DIY projekt med. Det svåraste är att välja/hitta en matta till vårt vardagsrum nere i nya huset till vår mörkbå sammetssoffa.... svårt att matcha är de inte det är bara det att jag inte kan välja ... haha .