Homestaging / Homestyling Solna

Kommentera
Fick ett väldigt roligt uppdrag för ca 1 vecka sedan.
En kontakt som ringde min sambo angående han objekt men inte för att köpa utan för att höra vem som stylat.... ME ;)   så kul. 
 
Åkte till dem i Solna ... väldigt charmig tvåa. De hade de grövre delen av inredning redan... men ville få ihop de till en helhet- en känsla liksom. 
 
Först lite konsultation... vad de borde ta bort exempelvis leksakshörnan i vardagsrummet... en 90 säng... och barnsängarna i lilla rummet/garderoben samt två stora garderober i hallen. 
 
Så det blev ett paket som jag kallar "lätt styling"... dock lite skräddarsydd så jag ja till småmöblemang med annars är lätt styling exempelvis mattor, tavlor, gardiner, plädar, kuddar och växter men nu bidrog jag även med små möbler som soffbord, puff, byrå... 
 
 
Jag ändrade lite på deras möblemang, använde mig av deras inredningsdetaljer tillsammans med mina och satte ihop det till detta resultat nedan:  
 
Jag blev nöjd och de blev nöjda ... väldigt roligt när det är så och även deras mäklare intresserad av samarbete. Länsförsäkringar i Solna. 
 
Spännande.  Så tacksam! 
 
Hållt på ett tag men ganska nyöppnat som aktiebolag... 
 
Tog förebilder på lägenheten men under psåk så gick min mobil sönder och nu har jag en ny när jag stylade så tyvär inga före- efter bilder... men föreställ er som bilderna fast endast soffa, lampor, gardiner och leksaker istället. En dubbelsäng i sovrummet. I nuvarande walkin closet var det två barnsängar ( en loftsäng och en spjälsäng). I hallen fanns två stora garderober.