Fördelen med en Kiviksoffa...

Kommentera
När man heter Emma Sjöholm och älskar inredning, och ändra stil och möblera om så passar det utmärkt med en kivik soffa från ikea som kan "byta kläder" som vi kallar det här hemma ;) 
 
Fashion till familjen, japp då ingår ju möblerna med inte bara våra kläder ! haha 
 
Love it. 
 
Nu har ju jag yrat mig in på lite mörkare toner som bryter av vårt vita hem och älskar ju mörkgrön och har alltid gjort det <3 
 
Vilken vardagsrums bild är er favorit? (alla biler är från vårt vardagsrum) 
 
Mörkblå soffa: (hade vi i vintras) 
 
Vit soffa: (Mest haft vit soffa så lite fläckig nu ;) 
 
 
Ljusgrå soffa. (Senaste klädslen bara haft ca 2månader) Men tycker inte fotpallen och soffan matchar 100%. Blev lite missnöjd med den grå färgen på pallen tkr den är lite brun/lila nyanser i den... tänkte inte mer på det. Men idag var jag på Furniturebox där jag köpte den från fast på nätet nu såg jag den live i butik och likdan puff den var inte alls som min utan "riktigt" grå... så undrar nu om min är ett dåligt EX bara.. hmm .. har mailar dem och hoppas jag kan få byta! 
 
 
Klädseln jag köpte idag på ikea outlet då denna mörkgrå är utgående klädsel  såldes den nu ut för 750kr istället för 1500kr ! Så nöjd! Älskar med för den delen att blanda billigt med lite dyrare design ! perfektion!