"Flera bollar i luften"...Feelings

Kommentera
GoKväll! 
 
Som ni vet står vi inför ett bröllop om 3 månader som massor med planering. Inte nog med det så jobbar vi 100% resp. 80%,  2 barn och deras aktiviter PLUS startar eget- aktiebolag till mig inom inredning/homestyling. 
 
Ja... kanske någon som känner igen sig. DET ÄR KUL men det tar mkt energi och tid med men eftersom vi tycker det är kul så fungerar det! 
 
Det är nästan så att när bröllopet är över så kommer de kännas "jaha vad ska vi göra nu" ? ;)
 
Vi har en del kvar att skriva ut och fixa på bröllopet men det är mycket nu som gör att man inte har så mkt energi över eller ork att ta tag i brölloppet. Samtidigt har vi varit ut i god tid med mycket och mycket redan fixat. Vi har synkat bra och allt har gått smidigt med att planera och bestämma saker. Men man har inte kontrollen på att allt kommer klaffa bra eller om alla håller sina avtal, dyker upp osv... som kan göra en stressad men samtidigt försöker jag tänka "det får bli som de blir" En del av mig tänker: Är det inte mer, är de inte mer att göra, är det inte mer stressigt? När man hör många andra prata om hur påfrestande bröllopsplanering kan vara. Så då tänker jag: Har vi glömt något? hehe 
 
Vi har ändå ett ganska stort bröllop för att vara "svenskt".
85 gäster. 
 
 
Vi får väl fokusera och lägga i den sista växlen 1-2 månader innan ... i hope ;) 
 
 
 
Min tankebomb till er... nu ligger den här istället hos er- enjoy ! 
Love to you all ! 
 
Ps. jag googla familj valde tecknade bilder tänkte lägga upp här... där upptäckte man vad den svenska normen står för majoriteten  (jag hittade en bild) som bestod av en man en kvinna och två pojkar resten var den klassiska svenska familjebilden: en kvinna en man, en flicka och en pojke! De är inte ens mer vanligt men en av varje kön men ändå finns det en norm som säger att mest normalt/ opptimalt är en flicka och en pojke !?  det var lite intressant... Det fanns många olika bilder på familjens utseende och religion men just könen speglades igenom alla bilderna...  så då fick vi hitta en egen bild på familjen , för vår super familj består av 3 killar en tjej. Alltså två söner ;) <3