Projekt Vardagsrum del 1

Kommentera
Jag älskar att möblera... och vi har hunnit ha det lite olika i vårt hus... 
Engentligen hade jag/ vi önskat oss ett hus med större ytor i vardagsrum, kök och även ett stort matsalsrum... men  kankse i framtiden ;) 
 
Nu går vi mot mörkare tider- Höst och vintern väntar på oss...
Älskar vitt och ljusa färger men har samlat mod och nu köp en mörkblå klädsel till soffan. Som blev ett större projket än väntat... Hos Ikea har klädslen utgått och är slutsåld i hela stockholm dock fanns 3 stycken kvar i Malmö. Nu har en släktning köpt klädslen åt mig men kommer dröja innan jag får upp den hit. 
 
Jag har nu handlat ramar till det jag fick på posten från Svenskttenn. Köpt ny matta och en fötålj som dock är som styling i en annan lägenhet just nu. Men ni kan få se en bild hur det just nu ser ut med nya tavlorna, mattan och en ny kudde! 
 
 
 
 
 
DIY svenskttenn. 
Beställde 4 stycker tygprover från hemsidan. 
Köpte 4 mässing ramar från ÖoB