DIY Tavlor.

Kommentera
Håller på föändra vardagsrummet och de går frammåt... väntar dock nu bara på vår nya soffklädsel... 
Men tygbitarna kom hem från svenskttenn och jag har hittat ramar. 
 
Tänkte först en avlång ram där man kan sätta 4 bilder i men hittade ingen lagom stor. Letade i alla möjliga affärer och sista affären var ÖoB för att se om de hade denna ram jag föreställt mig men ikke... men istället hade dem mässings ramar i perfekt storlek så chansade på dem. 
 
Jag älskar ju svenskttenns elefantmönster men tänkte bryta av med andra mönster från svenskttenn så beställe provtygbitar med blått i då soffan med kommer gå i blått.... 
 
Jag blev nöjd! vad tycker ni ?  Här är iallfall slutresultatet på nya tavelväggen ovanför soffan: 
 
 
 
 
Hämtat hem den andra fåtäljen nu med som står på plats. tanken var att ta bort den andra vita ( ovan) men tycker nog att de får plats båda och ramar in vardagsrummet på ett mysigt vis.