Mina mest "gillade bilder" på instagram...

Kommentera
Idag gick jag med en fotoutmaning... en rolig sådan. 
En återblick på vad man lagt upp för bilder på instagram och vilka av dem ni gillat mest...
 
Intressant. Min första riktiga homestyling på en nyproducerad 2:a med sjöutsikt och vlädigt fint kök var en av de bilderna som fick mest "likes" 
 
Även när jag skulle bada och hade gjort färdigt årets bad för avslappning hehe. Ja årets bad för jag badar inte ofta ca 1-2 gånger om året  sen är det dusch som gäller  ;) 
 
Sedan en bild på vårt vardagsrum som jag äntligen känner mig väldigt nöjd med... det har hunnit med en hel del förändirngar på de två åren vi bott här. Denna dag vabbade jag med ena barnet som hade fått vattkoppor. 
 
Fjärde bilden är när jag testar en brudklänning inför vårt bröllop sommaren 2017! Crazey ... haha äntligen. Kanppt att jag kan tro det- VI SKA GIFTA OSS... 
 
Ser verkligen fram emot 2017. Tror aldrig jag sett fram emot ett år så mycket som nu. En del resor som väntar och vår stora dag och mycket mer. 
 
Hoppas ju faktiskt på att mitt instagram konto växer ännu mer som de verkligen gjort nu senaste tiden. Så glad och tacksam för det. 
Hoppas att mitt arbete erbjuder mig bra spännande utvecklade utmaningar och även att det kan hända något mer med mitt inrednings intresse ! :D 
 
evigt tacksam för allt jag har och fåt <3 Ta vara på varandra ! Gott nytt år till  er alla
 
Checka in min insta: Creativesjohome 
 
Här kommer de fyra bilderna: